Press "Enter" to skip to content

Interneto svetainės, kaip reklamos priemonės reikšmė

Reklamos internete priemonėInternete yra nemažai reklamos priemonių, kurios laikui bėgant, vis keičiasi. Atsiranda vis naujų, dar neišnaudotų galimybių viešinti įmonės siūlomas paslaugas ar prekes. Šiuo metu Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, populiariausios internetinės reklamos priemonės: socialiniai tinklai (Lietuvoje populiariausias „Facebook“) ir paieškos sistemos (Lietuvoje populiariausias „Google“). Pasitelkus šiuos nešiklius (reklamos priemones) galima sulaukti itin didelio tikslinės auditorijos srauto.

Visos šios reklamos priemonės skirtos reklamuoti įmonės prekes ar paslaugas ir dažniausiai potencialius klientus nukreipia būtent į interneto svetainę. Nes interneto svetainėje dažniausiai pateikiama daugiau išsamios informacijos apie reklamos viešinamą objektą. Tai gali būti detalus prekės ar paslaugos aprašymas, klientų atsiliepimai, papildoma informacija apie akciją (jei ji rengiama) ir kt. Todėl interneto svetainė tampa bene svarbiausiu visų reklamos internete priemonių objektu. Įmonės turėtų skirti itin didelį dėmesį svetainės išvaizdai ir informaciniam turiniui, nes tai gali nulemti galutinį potencialaus kliento apsisprendimą. Juk įmonė atrodo patikimiau, o reklamuojama prekė ar paslauga patrauklesnė, kai svetainės dizainas šiuolaikiškas ir informacinis turinys pakankamai suteikia reikiamos informacijos.

Reklama internete gali būti skleidžiama ir per interneto svetaines. Įmonės puslapis taip pat gali būti reklamos priemonė, jei pačioje svetainėje talpinami kitų įmonių skydeliai, nuorodos į pašalines interneto svetaines ar kita reklaminė informacija. Puikus interneto svetaines, kaip reklamos priemonės, pavyzdys – populiariausi Lietuvos naujienų portalai: delfi.lt, 15min.lt, alfa.lt ir kt. Šiose svetainėse talpinama gausybe įkyrios reklamos: skydeliai, bėgančios reklamjuostės, iššokančios reklamos ir pan. Naujienų portalai turi itin didelę kasdieninę unikalių lankytojų auditoriją, kurie kasdien užsukta perskaityti aktualių naujienų ar „užkimba“ ant socialiniuose tinkluose viešinamų skandalingų antraščių. Todėl interneto naujienų portalai tampa dar viena efektyvia internetinės reklamos priemone Lietuvoje.

Taigi, priklausomai nuo to, kaip įmonės interneto svetainė bus panaudota, ji gali būti ir reklamos objektas, ir nešiklis (reklamos priemonė). Interneto svetainė labai svarbi tiek kaip reklamos priemonė, tiek kaip reklamos objektas. Todėl turi itin didelę reikšmę sėkmingai įmonės veiklai internete.

Komentuoti su „Facebook “