Mados namai Gucci atvėrė duris ir lietuvaitei Erikai Labanauskaitei

gucci-labanauskaiteGucci Italijos mados namai buvo įkurti dar 1921 m. Šiandien išgirdus šį prekinį vardą galvoje ima suktis prabanga ir rafinuotumu alsuojantys drabužiai, nosį glostantys kvepalai bei įvairūs aksesuarai – akiniai nuo saulės, rankinės, piniginės ir pan. Gucci prekinis ženklas užima garbingąją trečią prabangiausių prekių ženklų pasaulyje vietą, o kiekvienais metais mados mylėtojus ir savo ištikimus gerbėjus nustebina naujomis ir originaliomis kolekcijomis.

Šiais metais buvo pristatyta nauja pavasario – vasaroso akinių nuo saulės kolekcija, kurios reklaminės kampanijos veidu buvo lietuvaitė, modelių agentūros Supermodels ugdytinė Erika Labanauskaitė. Išskirtinių, įsimintinų ir itin dailių bruožų lietuvaitė puikiai atskleidė Gucci mados namų veidą – klasikinė, prašmatni elegancija, kuri puikiai dera su šiuolaikiniu modernizmu.  Ne paslaptis, kad Gucci niekada nebijojo eksperimentuoti. Šių metų pavasario – vasaros akinių nuo saulės kolekcija atidavė duoklę ryškioms spalvoms ir natūralumui.

Mados kritikai puikiai įvertino naujuosius Gucci produktus, o daugiausiai dėmesio sulaukė aviatoriaus stiliaus akiniai nuo saulės su natūralaus bambuko detalėmis ties antakių linija. Beje, šiais akiniais pasipuošusi ir Erika Labanauskaitė Gucci reklaminėje kampanijoje. Tiesa, iš mados neišeinantys katės akių formos akiniai, be kurių buvo sunku įsivaizduoti šeštojo dešimtmečio kino žvaigždes tokias kaip Marilyn Monroe ar Audrey Hepburn, šių metų Gucci kolekcijoje taip pat sulaukė daug dėmesio. Spalvingi ir žaismingi rėmai, klasikiniams katės formoms akiniams suteikė papildomo žavesio ir originalumo. O ką jau kalbėti apie originalių formų bei tekstūrų akininius nuo saulės, kurių kolekcija dar kartą įrodė, kad Gucci mados namai neveltui yra tokie populiarūs ir vertinami visame pasaulyje.

Tiesa, turėtumėme džiaugtis ne tik dėl stilingos Gucci akinių nuo saulės pavasario – vasaros kolekcijos, bet ir dėl to, kad būtent lietuvaitė, Erika Labanauskaitė, buvo pasirinktas šiai reklaminei kampanijai. Vis dėl to Gucci tai pasaulinio lygio mados namai, kurie garsėja savo išpuoselėtų skoniu bei stiliaus pojūčiu, o toks jų pasirinkimas išties leidžia didžiuotis Lietuvos modeliu, kurio laukia dar labai šviesi ateitis aukštosios mados pasaulyje. Tai ne pirmoji lietuvaitė, sulaukusi tarptautinio pripažinimo.

Gucci reklama yra vienas iš realiausių įrodymų, kad lietuvaitės – vienos gražiausių moterų pasaulyje.

Komentuoti su „Facebook “