Šiandieninėje mokykloje vis labiau akcentuojama mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo svarba. Juk tėvai yra pirmasis įvairiausių sunkumų įveikimo pavyzdys vaikui. Siekdama atkreipti tėvų dėmesį savo vaikų ugdymui, pasiūliau jiems ne tik stebėti, sekti vaikų pasiekimus, bet ir patiems aktyviai dalyvauti ugdymo procese. Per tėvų susirinkimą sutarėme, kad tėveliai pasidalins su vaikais savo patyrimais, supažindins su darbais ar pomėgiais ir veiks drauge.
Pirmoji į pagalbą atskubėjo Tomo mama. Ji pasiūlė per technologijų pamoką pamokyti visus išsikept „Žagarėlių pagal Gustavą“.
Mokiniai besiruošdami netradicinei pamokai atidžiai išnagrinėjo receptą, apsilankė Narteikių kaimo parduotuvėje, kur patys, iš anksto suskaičiavę kiek ir ko reikės, apsirūpino reikalingomis prekėmis. Tai tikrai nelengva užduotis pradinukui.
Nešini pirkinių krepšiu trečiokai ir ketvirtokai grįžo į klasę ir, vadovaujami mamos Kristinos, ėmėsi darbo. Patys kiaušinius mušė, patys plakė, patys tešlą minkė, patys kočiojo. Berniukai suprato, kad tikrai nelengva ir daug prakaito reikalaujanti užduotis – tešlą užminkyti. O kai pradėjo žagarėlius raityti, tai į pagalbą atskubėjo ir mokyklos virėja. Nors viešnia nuolat gyrė vaikus ir kartojo, jog „pirmas blynas gali būti prisvilęs“, to neatsitiko ir žagarėliai pavyko puikiai! Nebuvo gėda ir jaunesnius draugus pavaišinti.
Kaip sakoma – bevalgant apetitas kyla… Bekalbant apie šeimininkavimą, skanaujant savo pačių – daugeliui pirmąjį – konditerijos gaminį, prisiminėme ir Tomo gimtadienyje ragautas „Sagutes“, kurios vaikams labai patiko. Kodėl gi nepabandžius? Išsikepėme ir jų.
Kartu džiaugiamės patirta sėkme pamokoje, esame dėkingi Tomo mamai Kristinai ir su begaliniu smalsumu laukiame kitų tėvelių.
III-IV jungtinių klasių mokytoja Inga Navickienė
Be First to Comment