Press "Enter" to skip to content

Dešimt įspūdingų kilometrų

Rudenišką rugsėjo penktadienį kartu su dviem tūkstančiais mokinių iš įvairių šalies mokyklų dalyvavome
Nacionaliniame moksleivių žygyje ,,Piliakalnių Lietuva“, per kurį įveikėme 10 kilometrų.

Žygio dalyviai rinkosi Vilniaus apskrityje, Neries regioniniame parke, šalia Verkšionių kaimo. Startas
buvo duotas Ąžuolų kalno regykloje. Keliavome link Karmazinų piliakalnio, apžiūrėjome Karmazinų ir
Dūkštų atodangas, matėme Šventąjį Daubų ąžuolą. Kelionės metu kopėme į Bradeliškių, Buivydų bei
Buivydų vėjo piliakalnius.

Iš pradžių kelionė atrodė lengva – tereikia nulipti mediniais laiptais ir eiti akmenuotu keliu. Tačiau netrukus už posūkio atsivėrė šlapia, purvina pieva.

Iššūkiu tapo ir mediniai piliakalnių laiptai. Lipant jais reikėjo būti ypač atidiems, nes kai kurie laipteliai buvo sutrešę, sulūžę, pakrypę ir slidūs. Dar toliau takas pasuko į miškus, vedė palei stačius šlaitus,
kuriais, jei paslystum, nudardėtum tiesiai į Nerį. Vietomis praėjimai buvo ypač siauri.

Įdomu tai, kad per visą maršrutą kas 500 metrų surasdavome paruoštas edukacines užduotis – lenteles,
kuriose būdavo užrašyti klausimai. Aptardavome, pasiginčydavome ir keliaudavome toliau – už 500
metrų rasdavome teisingą atsakymą ir naują užduotį. Taip labai daug naujo sužinojome apie piliakalnius,
pilkapius ir kt.

Užkopus į piliakalnius atsiverdavo nuostabūs gamtos vaizdai. Visą kelią mus žavėjo labai graži gamta, sraunioji Neris, įspūdingi akmenys.

Žinoma, nuėję tokį kelią, pavargome, tačiau gera nuotaika, pažintys su kitų mokyklų mokiniais bei
neapsakomo grožio Lietuvos gamta paliko didžiulį įspūdį.

Monika VALANTINAITĖ, Tomas BIELIAUSKAS, Faustas VAIČIULIS
Joniškėlio Gabrielės Petkevičaitės-Bitės gimnazijos 8 b klasės mokiniai

Komentuoti su „Facebook “

Be First to Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.