Press "Enter" to skip to content

Joniškėlyje pakloti naujo tilto pamatai

Liejami būsimo tilto pamatai. Į paruoštus klojinius bus supilta 40 kubinių metrų betono.

Dar pavasarį rašėme apie Joniškėlio tilto per Mažupę dangoje atsivėrusias „smegduobes“ – skyles. Anuomet buvo užsiminta apie Lietuvos automobilių kelių direkcijos viešųjų pirkimų skyriaus pažadą dar šiemet pradėti naujo tilto statybas.

Kelininkai tesėjo pažadą. Spalio 24 dieną per gerą pusdienį senasis tiltas buvo sulygintas su žeme ir pradėtos naujos statybos.

Joniškėlio ir aplinkinių kaimų gyventojai jau pusantro mėnesio gyvena nauju ritmu. Teko įprasti į kitoj pusėj Mažupės esančias gyvenvietes važinėti aplinkkeliu. Nieko nestebina ir dienomis girdimas sunkiosios technikos gaudesys.

Statybvietė tapo ir savotišku traukos objektu, kurį kai kurie vietos gyventojai aplanko net kelis kartus per savaitę. Juk tilto statybos mažame miestelyje – amžiaus įvykis, tad smalsu savo akimis išvysti, kas ir kaip vyksta.

Senojo tilto nelikę nė ženklo. Apie tai, kad čia stovėjo du krantus jungęs inžinerinis statinys, mena tik didelė akmenų krūva. Pačios Mažupės taip pat nesimato. Upelis „sukištas“ į vamzdžius, kad ir statybininkai, ir sunkioji technika galėtų patogiai judėti tarp dviejų krantų.

Užvakar statybvietėje apsilankė ir „Darbo“ redakcijos komanda.

Naująjį tiltą stato UAB „Viadukas“. Kaip „Darbui“ minėjo statybų vadovas Vaidas Kozmenas,  darbai vyksta keturiais etapais.

– Pirmiausia įgręžiami poliai. Antrame etape išliejami pamatai. Toliau statoma gelžbetoninė arka, kuri kartu tarnaus kaip perdanga. Paskutiniame, ketvirtajame, etape ant arkos montuojama siena, – pasakojo V. Kozmenas.

Naujasis arkinis tiltas bus gerokai platesnis už savo pirmtaką. Numatytos dvi trijų su puse metro eismo juostos. Taip pat abiejuose kelkraščiuose bus saugios pėsčiųjų zonos. Tiltas stovės toje pačioje vietoje, kaip ir senasis.

Arkinio tilto per Mažupę projektas.

Šiuo metu jau yra įgręžti poliai. Mūsų apsilankymo metu kaip tik buvo liejamas pamatas.

Tiesa, darbai vyks tik iki kitos savaitės pabaigos. Pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus nuo gruodžio 15 dienos visi statybos darbai privalo būti sustabdyti. Technologinė pauzė tęsis iki kovo 15 dienos.

V. Kozmenas tikina, jog objektas turėtų būti priduotas laiku: 

– Kadangi tiek upės, tiek gruntinis vanduo nėra aukštas, statybų sąlygos nėra sunkios. Viskas turėtų vykti pagal planą.

Paprašytas įvertinti senojo tilto būklę, UAB „Viadukas“ atstovas sakė, jog jam buvo reikalingas rimtas remontas.

– Senasis tiltas neturėjo pereinamųjų plokščių. Tiltas ir kelias buvo kaip du atskiri, vienas su kitu tinkamai nesujungti objektai. Todėl ten ir vėrėsi skylės. Apžiūrėję Mažupės dugną, radome įrodymų, kad tilto dalys su kelio danga buvo nugarmėjusios į vandenį, jis ne kartą remontuotas. Be to, atsižvelgiant į tai, kad nebuvo saugios pėsčiųjų zonos ir pats tiltas neatitiko šiuolaikinio kelio kategorijos, buvo priimtas sprendimas statyti naują.

Naująjį tiltą per Mažupę planuojama baigti iki kitų metų gegužės 25 d.

Joniškėlio tilto permainas stebėkite čia: https://www.joniskelis.lt/2018/10/tilto-kronikos/

Komentuoti su „Facebook “

2 Comments

  1. klojiniu nuoma kaina klojiniu nuoma kaina 21 gegužės, 2022

    labai gerai, kad yra tiek daug įrangos, kuri palengvina statybas ir galime patogiau gyventi

  2. Eligijus Eligijus 28 balandžio, 2021

    Net ir mažos apimties statyboms svarbu tinkamos technikos parinkimas. Dabar tai gerokai palengvina nuomos galimybės https://www.technikosnuoma24.lt/bobcat-nuoma ne kartą naudojomės tiek statant garažą, tiek likviduojant senus nereikalingus statinius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.